SÜNNITUSJÄRGNE MASSAAŽ on lõõgastav hoolitsus massaaži, erinevate lõdvestustehnikate ning mõnusate passiivsete venitustega. Tehakse matil ja läbi riiete, vajadusel kasutame ka õli. Massaazivõtted ja spetsiifika on vastavalt naise vajadustele ja soovile. Selle hoolitsuse eesmärk on anda värskele emale puhkust, lõdvestust, toetada taastumist, parandada kehatunnetust, anda energiat ja kosutada hingeliselt. Ka siis kui kimbutavad väsimus, emotsionaalne ülitundlikkus, ärevus, hirm, seljavalu, diastaas, rühiprobleemid, valusad käed-õlad, uriinipidamatus, kõhukinnisus või üleüldine raskem taastumine.

  • Tunnise seansi puhul jõuame töödelda kogu keha, pooletunnise seansi puhul keskendume keha sellele osale, mis kõige rohkem tähelepanu vajab. Beebiga koos tulles sobib 30min seanss. Massaaži üksi tulles soovitame pigem 60min, et maksimaalselt lõõgastuda.

    Mida kaasa võtta? Mugavad venivad riided (retuusid, pika varrukaga pluus, sokid).

    Kestvus: 30min, 60min

    Millal toimub? T, N

         

  

 

  • SÜNNITUSJÄRGNE VÕIMLEMINE Spetsiaalse sünnitusjärgse treeningkavaga võimlemise eesmärgiks on taastada naise üldine füüsiline vorm ning suurendada teadlikkust igapäevategevuste ergonoomikas, et ennast hoida ja taastumist toetada. See sobib naisele, kes soovib individuaalsemat lähenemist oma füüsilise vormi tugevdamiseks. Keskendume hingamisharjutustele, vaagnapõhjalihastele, korsetilihastele, rühile, venitustele ja ka lõdvestusasenditele. Vajadusel kasutame erinevaid treeningvahendeid, sh beebit. Kava kohandatakse vastavalt iga naise vajadustele.

    Sünnitusjärgselt taastuvad kõhulihased iseeneslikult 2-3 kuud ning kiiremini neil naistel, kes on aktiivsed enne rasedust ja ka raseduse ajal ja on teadlikult ergonoomikat jälginud. Diastaas ehk kõhusirglihase lahknemine võib süveneda ka pärast sünnitust, mis seostub lapse eest hoolitsemisel kasutatavate füüsiliselt raskete/ koormavate ja ebaergonoomilise võtete kasutamisega (turvahälli tõstmine, kumera seljaga vankrikorvi vedamine, lapse tõstmine, kandmine, vannitamine jms). Kui on tekkinud vaevused nagu seljavalu, vaagnavalu, uriinipidamatus, kõhuke on endiselt väga suur, siis tasuks lasta kontrollida diastaasi olemasolu 2-3 kuu möödumisel pärast sünnitust.

    30min trenn on intensiivsem, 60min trennis jõuame rohkem erinevaid harjutusi läbi teha.

    Mida kaasa võtta? Retuusid, pika varrukaga pluus ja sokid (trenniriided).

    Kestvus: 30min, 60min

    Millal toimub? T, N

    Hind: 30min 15eur, 60min 30eur

       

 

Teenuseid viib läbi Triinu Spriit. Teenused on eelregistreerimisega. Hõlpsaim on registreerida läbi meie kodulehe online registreerimissüsteemi, võimalik ka helistades registratuuri.